Skip to content
2 sterren
bovenlade voor scannen van meerdere doc.
Aanmelden
Gebruikslocatie
Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.
Bekijk en download hier de handleiding van Canon Pixma TR8550 Printer (pagina 1 van 620) (Nederlands).
Bespaar op inkt en papier met de optionele XL- en XXL-inktcartridges en de functie voor automatisch dubbelzijdig printenMoeiteloos documenten met meerdere pagina's kopiëren, scannen of faxen met de ADF (automatische documentinvoer) van 20 vel, en normaal papier en fotopapier gebruiken met de dubbele papierinvoer.
9,2
Ik heb dit gekocht om een Canon MX860 te vervangen, die me jarenlang goed heeft gediend. Ik heb het geconfigureerd voor draadloos afdrukken, maar mijn bekabelde desktop kon er geen verbinding mee maken (ze bevinden zich op hetzelfde subnet) dus ik moest een bekabelde verbinding maken.
Dat kan betekenen dat hij het product heeft gekregen van een bedrijf, of met een korting kon kopen, in ruil voor het plaatsen van een review.
45,90 eenmalig
Scan vanaf multifunctionele Canon-apparaten naar een mobiel apparaat, upload scans naar cloud-opslagdiensten, voeg scans toe aan e ... 4-in-1-printer — PIXMA TR8550.